Przyjmowanie wniosków na dodatek węglowy

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie informuje, że od dnia 22.08.2022r. rozpoczynamy przyjmowanie wniosków na dodatek węglowy. 

Wnioski przyjmujemy w godzinach pracy tj.: 


poniedziałek - 8:00 – 16:00

wtorek - 7:30 - 15:30

środa - 8:00 – 16:00

czwartek: 7:30 – 15:30

piątek: 7:30 – 15:30

Jak złożyć wniosek o wypłatę dodatku węglowego?

Wnioski o wypłatę dodatku węglowego będzie można złożyć:

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej - platforma ePUAP;
  • osobiście (papierowo) w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gościeradowie, 
  • za pośrednictwem operatora pocztowego,


Jak złożyć wniosek elektronicznie? 

UWAGA!!! Aby się zalogować na platformę ePUAP należy mieć podpis kwalifikowalny lub profil zaufany. Można też zalogować się przy pomocy swojego banku.  

  1. Wydrukować wniosek, dokładnie wypełnić (wniosek można pobrać ze strony ministerstwa: https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy).
  2. Wniosek podpisać i zeskanować do pliku pdf lub zapisać w postaci elektronicznej jako pdf.
  3. Należy wniosek podpisać podpisem kwalifikowalnym za pomocą dedykowanego oprogramowania lub podpisać profilem zaufanym za pomocą narzędzia które znajduje się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
  4. Zalogować się na platformie ePUAP i z katalogu spraw wybrać zakładkę Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór. W dalszej kolejności kliknąć przycisk Załatw sprawę.
  5. Jako adresata wpisać naszą jednostkę - OPS_Goscieradow
  6. W Rodzaju pisma wybrać "Wniosek", w  pole Tytuł pisma wpisać "Wniosek o wypłatę dodatku węglowego", w treści wpisać czego sprawa dotyczy, np. "W załączeniu przesyłam wypełniony i zeskanowany wniosek o wypłatę dodatku węglowego".
  7. Kolejnym krokiem jest dołączenie podpisanego wniosku w formie załącznika.
  8. Podpisać korespondencję podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym a następnie wszytko wysłać.
 

Wniosek o przyznanie dodatku węglowego można składać do dnia 30 listopada 2022 r.

Wnioski o wypłatę dodatku węglowego złożone po dniu 30 listopada 2022 r. pozostawia się bez rozpoznania.

Dodatkowe informacje pod numerami telefonów: 15/838-14-52 lub 15/838-14-92. 

Jednocześnie informujemy, że Wójt przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku węglowego na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego, jednostka JST odbierając ten wniosek od wnioskodawcy, informuje go o możliwości osobistego odebrania od tego organu informacji o przyznaniu dodatku węglowego. Nieodebranie informacji o przyznaniu dodatku węglowego nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.

Opublikowano: 17 sierpnia 2022 10:06

Kategoria: Aktualności

Załączniki:

Wniosek o wypłatę dodatku węglowego [729.89 KB]

Wyświetleń: 2411

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie

Realizacja: IDcom.pl

Godło Polski i logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Budowa serwisu internetowego Gminy Gościeradów i jednostek jej podległych" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.