Przyjmowanie wniosków na dodatek węglowy
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gościeradowie informuje, że od dnia 22.08.2022r. rozpoczynamy przyjmowanie wniosków na dodatek węglowy.
Wnioski przyjmujemy w godzinach pracy tj.:
poniedziałek - 8:00 – 16:00
wtorek - 7:30 - 15:30
środa - 8:00 – 16:00
czwartek: 7:30 – 15:30
piątek: 7:30 – 15:30
Jak złożyć wniosek o wypłatę dodatku węglowego?
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego będzie można złożyć:
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej - platforma ePUAP;
- osobiście (papierowo) w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gościeradowie,
- za pośrednictwem operatora pocztowego,
Jak złożyć wniosek elektronicznie?
UWAGA!!! Aby się zalogować na platformę ePUAP należy mieć podpis kwalifikowalny lub profil zaufany. Można też zalogować się przy pomocy swojego banku.
- Wydrukować wniosek, dokładnie wypełnić (wniosek można pobrać ze strony ministerstwa: https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy).
- Wniosek podpisać i zeskanować do pliku pdf lub zapisać w postaci elektronicznej jako pdf.
- Należy wniosek podpisać podpisem kwalifikowalnym za pomocą dedykowanego oprogramowania lub podpisać profilem zaufanym za pomocą narzędzia które znajduje się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
- Zalogować się na platformie ePUAP i z katalogu spraw wybrać zakładkę Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór. W dalszej kolejności kliknąć przycisk Załatw sprawę.
- Jako adresata wpisać naszą jednostkę - OPS_Goscieradow
- W Rodzaju pisma wybrać "Wniosek", w pole Tytuł pisma wpisać "Wniosek o wypłatę dodatku węglowego", w treści wpisać czego sprawa dotyczy, np. "W załączeniu przesyłam wypełniony i zeskanowany wniosek o wypłatę dodatku węglowego".
- Kolejnym krokiem jest dołączenie podpisanego wniosku w formie załącznika.
- Podpisać korespondencję podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym a następnie wszytko wysłać.
Wniosek o przyznanie dodatku węglowego można składać do dnia 30 listopada 2022 r.
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego złożone po dniu 30 listopada 2022 r. pozostawia się bez rozpoznania.
Dodatkowe informacje pod numerami telefonów: 15/838-14-52 lub 15/838-14-92.
Jednocześnie informujemy, że Wójt przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku węglowego na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku węglowego, jednostka JST odbierając ten wniosek od wnioskodawcy, informuje go o możliwości osobistego odebrania od tego organu informacji o przyznaniu dodatku węglowego. Nieodebranie informacji o przyznaniu dodatku węglowego nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.
Opublikowano: 17 sierpnia 2022 10:06
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
Wniosek o wypłatę dodatku węglowego [729.89 KB]
Wyświetleń: 2411
